Întrebări frecvente

Aș dori să cer o oglindă / garnișă / perdea etc.!

Apartamentul este dotat așa cum a fost dat în chirie. Nu avem posibilitatea să asigurăm lucruri mărunte, cum ar fi oglinda, garnișă pentru perdea etc, pentru că necesită atât de multă documentare (anexă la contract, recalcularea chiriei, anexa nouă care trebuie raportată la ANAF etc.), încât nu ne este rentabilă. Lucrurile mai mari, de ex. mașină de spălat, frigider, pot fi rezolvate. Procedura este următoarea: trebuie depusă o cerere în scris la biroul nostru. Vom calcula cu cât se mărește chiria, iar dacă Dvs. acceptați, vom pregăti anexa la contract.

Aș dori un frigider / o mașină de spălat / mobilă / canapea!

Trebuie depusă o cerere în scris în biroul nostru. Vom calcula cu cât se mărește chiria, iar dacă Dvs. acceptați, vom pregăti anexa la contract.

Este permisă găurirea pereților?

Nu. Dacă totuși, peretele va fi găurit, la predarea apartamentului, chiriașul este obligat să refacă perete în starea inițială. Dacă nu este refăcut, cheltuielile de reparație vor fi reținute din garanție.

Aveți apartamente de închiriat?

Apartamentele oferite pentru închiriere la ora actuală se găsesc aici: https://apartments.hilcon.ro/ro/0/imobile-de-inchiriat. Apartamentele noastre sunt foarte căutate în oraș. De regulă, dacă nu este disponibil un apartament de închiriat, vă puteți înscrie pe o listă de așteptare, aici: https://apartments.hilcon.ro/ro/inscriere-lista-asteptare.

Cât este chiria lunară pentru o locuință?

Avem mai multe locuințe, iar prețurile pot varia foarte mult de la un apartament la celălalt, în funcție de așezarea în oraș, la ce etaj se află, cât de mobilat și utilat este.

Am încercat plata online, dar nu am reușit să o fac.

Uneori tehnologia ne păcălește. Dacă ați primit mesajul „Plata în procesare”, vă rugăm frumos să ne anunțați, să ștergem statusul. După ștergerea statusului, plata trebuie încercată din nou.

Pot să verific, cât trebuie să plătesc?

Da, în aplicația ”My Hilcon” sau online, pe site-ul https://my.hilcon.ro pot fi urmărite facturile. Aici se pot vedea și obligațiile de plată expirate sau în curs de expirare. Totodată putem să vă informăm și telefonic despre situația plăților la nr. 0371-78.78.00

Se percepe o taxă de garanție?

Da, la fiecare apartament închiriat se percepe o garanție echivalentă cu chiria pentru 2-3 luni.

Când se restituie taxa de garanție?

Taxa de garanție este restituită după expirarea contractului de închiriere, după ce toate facturile de utilități sunt achitate.

Pe ce perioadă se poate închiria o locuință?

Perioada contractuală minimă este de 1 an, din păcate nu se pot închiria locuințe pe perioade mai mici de 1 an. 

Cum se procedeză în cazul în care nu este nici o locuință liberă dar totuși pe viitor doresc să închiriez?

Dorim să asigurăm o locuință fiecărui client, însă din păcate numărul apartamentelor disponibile este limitat. Pentru astfel de situații am creat o listă de așteptare, pe care se poate înscrie oricine: https://apartments.hilcon.ro/ro/inscriere-lista-asteptare

În cazul în care se eliberează o locuință sau avem un apartament nou în oferta noastră, colegul nostru vă va contacta.

Cum se pot achita Utilitățile și Chiria?

Absolut toate cheltuielile pot fi achitate online pe https://my.hilcon.ro/ sau în aplicația “My Hilcon”. Dacă nu aveți posibilitatea să achitați online, puteți plăti personal la casieria noastră, luni între 09:00-11:00 și marți între 14:00-15:30.

Nu am reușit să fac plata online prin „My Hilcon”, cum procedez?

În cazul unei plăți nereușite, vă rugăm să ne anunțați imediat prin email pe suport@hilcon.ro sau telefonic la nr. 0371-78.78.00

Plata nereușită poate fi repetată, după ce noi ștergem statusul. Sau, avem posibilitatea să vă trimitem un link de plată dedicat prin serviciul de plăți euplatesc.ro.

Cum procedez în cazul în care întâmpin o problemă la locuința pe care o închiriez?

Problemele întâmpinate pot fi comunicate pe my.hilcon.ro din contul dvs în secțiunea Sesizări, prin e-mail pe suport@hilcon.ro sau telefonic la numărul de telefon 0371-78.78.00.

Schimbarea buletinului la mutare în apartament

Pentru schimbarea buletinului se cer următoarele din partea Consiliului municipal:

1. Un exemplar original al contractului primit de la Hilcon.

2. Act adițional de prelungire a contractului, în cazul în care contractul de închiriere a fost prelungit.