Apartamentul este dotat așa cum a fost dat în chirie. Nu avem posibilitatea să asigurăm lucruri mărunte, cum ar fi oglinda, garnișă pentru perdea etc, pentru că necesită atât de multă documentare (anexă la contract, recalcularea chiriei, anexa nouă care trebuie raportată la ANAF etc.), încât nu ne este rentabilă. Lucrurile mai mari, de ex. mașină de spălat, frigider, pot fi rezolvate. Procedura este următoarea: trebuie depusă o cerere în scris la biroul nostru. Vom calcula cu cât se mărește chiria, iar dacă Dvs. acceptați, vom pregăti anexa la contract.
Trebuie depusă o cerere în scris în biroul nostru. Vom calcula cu cât se mărește chiria, iar dacă Dvs. acceptați, vom pregăti anexa la contract.
Nu. Dacă totuși, peretele va fi găurit, la predarea apartamentului, chiriașul este obligat să refacă perete în starea inițială. Dacă nu este refăcut, cheltuielile de reparație vor fi reținute din garanție.
Apartamentele oferite pentru închiriere la ora actuală se găsesc aici: https://apartments.hilcon.ro/ro/0/imobile-de-inchiriat. Apartamentele noastre sunt foarte căutate în oraș. De regulă, dacă nu este disponibil un apartament de închiriat, vă puteți înscrie pe o listă de așteptare, aici: https://apartments.hilcon.ro/ro/inscriere-lista-asteptare.
Avem mai multe locuințe, iar prețurile pot varia foarte mult de la un apartament la celălalt, în funcție de așezarea în oraș, la ce etaj se află, cât de mobilat și utilat este.
Uneori tehnologia ne păcălește. Dacă ați primit mesajul „Plata în procesare”, vă rugăm frumos să ne anunțați, să ștergem statusul. După ștergerea statusului, plata trebuie încercată din nou.
Da, în aplicația ”My Hilcon” sau online, pe site-ul https://my.hilcon.ro pot fi urmărite facturile. Aici se pot vedea și obligațiile de plată expirate sau în curs de expirare. Totodată putem să vă informăm și telefonic despre situația plăților la nr. 0371-78.78.00
Da, la fiecare apartament închiriat se percepe o garanție echivalentă cu chiria pentru 2-3 luni.
Taxa de garanție este restituită după expirarea contractului de închiriere, după ce toate facturile de utilități sunt achitate.
Perioada contractuală minimă este de 1 an, din păcate nu se pot închiria locuințe pe perioade mai mici de 1 an.
Dorim să asigurăm o locuință fiecărui client, însă din păcate numărul apartamentelor disponibile este limitat. Pentru astfel de situații am creat o listă de așteptare, pe care se poate înscrie oricine: https://apartments.hilcon.ro/ro/inscriere-lista-asteptare
În cazul în care se eliberează o locuință sau avem un apartament nou în oferta noastră, colegul nostru vă va contacta.
Absolut toate cheltuielile pot fi achitate online pe https://my.hilcon.ro/ sau în aplicația “My Hilcon”. Dacă nu aveți posibilitatea să achitați online, puteți plăti personal la casieria noastră, luni între 09:00-11:00 și marți între 14:00-15:30.
În cazul unei plăți nereușite, vă rugăm să ne anunțați imediat prin email pe suport@hilcon.ro sau telefonic la nr. 0371-78.78.00
Plata nereușită poate fi repetată, după ce noi ștergem statusul. Sau, avem posibilitatea să vă trimitem un link de plată dedicat prin serviciul de plăți euplatesc.ro.
Problemele întâmpinate pot fi comunicate pe my.hilcon.ro din contul dvs în secțiunea Sesizări, prin e-mail pe suport@hilcon.ro sau telefonic la numărul de telefon 0371-78.78.00.
Pentru schimbarea buletinului se cer următoarele din partea Consiliului municipal:
1. Un exemplar original al contractului primit de la Hilcon.
2. Act adițional de prelungire a contractului, în cazul în care contractul de închiriere a fost prelungit.